Kontakt, residence design,

måndag 7 januari 2013

Vilken ära!


Har fortfarande strul med bilderna. Någon som vet varför blogger strular med detta? Jag kan inte längre bifoga bilder från datorn till bloggen. Det har hänt förut, och då har det löst sig av sig själv efter några dagar så jag antar att det är blogger som gör något. Irriterande är det i alla fall! Är sugen på att visa er ny fantastisk inredning och kreativa idéer, men det får vänta några dagar. Julen är över för denna gången. Granen åkte ut igår. Så här i efterhand kan jag konstatera att vi haft en väldigt bra jul i år. Vi har varit lediga länge, träffat mycket vänner och ätit massvis med godsaker! Några nära vänner till oss ska gifta sig i år och har bett mig göra bröllopstårtan! Wow så roligt!! Framför allt vilken ära! Vilket ansvar! Det MÅSTE ju bli bra.... Som tur var har jag några månader på mig att klura ut hur jag ska få till det :) Känns som vi får samlas och provsmaka lite mousser och fyllningar innan det är dags, men värre saker kan man tänka sig. Tårtan på bilden är den tårta jag gjorde som efterrätt förra påsken. Nu kommer jag ta tillfället i akt och göra tårta så fort jag kan för att öva. Tur att det händer så mycket kul 2013!
Bild: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: